13 Kasım 2011 Pazar

Sarıkabadayı

Anlamadığım noktaların birleşimi koca bir kara delik oluşturur.


Ülkemizde sonersarıkabadayı diye bir insan varmış.
 yeni doğuş.
Hakikaten çok da seviliyor kendisi. ''ayy soner çıktı sesini açsanaa'' diye nidalar duyuyorum kendi evimde . Sonra araştırdım bu nidalar sadece benim evimden çıkmıyormuş. 


milletimi anlamıyorum. şöyle olabilir. zannımca ajdar gibi bakıyorlar bunada. dalga geçerce dinliyorlar. belki öyledir, inşallah öyledir.zaten ancak ve ancak ajdarla kapışabilir. (ki ajdar alır.)


Zevklere renklere kişisel her bi boka saygım var. ama insanların bu kabadayıyı ve sesini sevmesi insanlığımdan utandırdı beni. Ne yani bir uzaylı gelip dünyadaki harika enstrumanların ve de güzel insan seslerini yok edecek bi bombamı attıda bi bu kabadayının sesi ve güzelliğimi kaldı tek. Önerim git bi enstruman çal kabadayı ama sen sus. 


dikkat ettimde reklamını yapmışım,
adamı bilmeyenler dinleyip beğenebilir sonrada bir albümünü alabilirler. amacıma ulaşamadan kişisel saçma sapan bir reklam yaptım aslında .






Haddim değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder